Telefon : +90 224 211 38 42

Mesafeli Satış Sözleşmesi

EUROWINCH OTOMOTİV SAN. TİC. LTD. ŞTİ. MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

1- TARAFLAR

SATICI : EUROWINCH OTOMOTİV SAN.TİC.LTD.ŞTİ

ALICI: Sipariş verme sürecinde alıcı tarafından belirtilecektir.

2-KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI' nın  SATICI' ya ait http:// www.eurowinch.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

Alıcı, satışa konu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve site üyelik ve satış koşulları ile ilgili bilgi sahibi olduğunu sanal mağaza üyelik sözleşmesini elektronik ortamda teyit ettiğini, daha sonra işbu sözleşmeye konu ürünü sipariş verdiğini kabul ve beyan eder.

 İş bu sözleşmeyi kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.

 

3- ÜRÜN ve FİYAT

Ürünlerin cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dahil Satış Bedeli ürün tanıtım ön bilgilerinde belirtildiği gibidir. ALICI satın almak istediği ürünün yanındaki kutucuğu tıklamakla ürünün sitede belirtilen özelliklerine vakıf olarak ürünü seçmiş sayılır. Ürünün vergiler dâhil satış fiyatı ön bilgilerde belirtilmiş olup, kargo ücreti hariçtir.

Sipariş edilen ürünler için belirlenen fiyatlar her bir alışveriş için ürünü sepete attıktan sonra ödemeyi yaparak siparişi tamamlayana kadar geçerlidir, ödeme yapılana kadar sipariş tamamlanmış sayılmaz.  Tamamlanmamış siparişlerde satıcı daha önce belirlenen fiyattan ürün satılacağını taahhüt etmemektedir.

Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

4-ÖDEME

ALICI ödeme şekli ile ilgili formu doldurmak ve kredi kartı bilgilerini sisteme girmekle ödeme şeklini kabul ve taahhüt etmiş olur. Sisteme kredi kartı bilgileri ve şifresi girilen kişi kendisine ait olmayan bir kullanıcı şifresi kullanarak sipariş vermiş ise, ALICI’ ya ve teslimata ilişkin bilgiler kredi kartında bildirilen isimden farklı olsa bile kredi kartı sahibi işbu sözleşmeyi ALICI gibi teyit etmiş sayılır.

5- TESLİMAT

Ürün teslimat ücreti :Ürüne ilişkin bilgilerde belirtilecektir.

Teslimat Adresi : Sipariş verme sürecinde alıcı tarafından belirtilecektir.

Teslim Edilecek Kişi : Üye isminden farklı ise teslimatta üyeyi tanıdığına dair belge imzalatılacaktır.

Fatura Adresi : Sipariş verme sürecinde alıcı tarafından belirtilecektir.

Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için internet sitesinde teslimat ve sipariş bölümünde açıklanan sürede ALICI veya gösterdiği adresteki kişi, kişiler veya kuruluşa teslim edilir. Cumartesi günü verilecek siparişler takip eden pazartesi günü verilmiş kabul edilir ve teslim süresi pazartesi gününden başlar, resmi tatillerde verilen siparişler ise resmi tatilden sonraki ilk iş günü verilmiş kabul edilir ve teslim süresi bu tarihten sonra başlar.  SATICI, sözleşme konusu ürünü sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilecektir. ALICI, teslimata ilişkin belgeleri imzalamakla ürünü taşımadan meydana gelen yahut açık biçimde görülen bir eksiklik ya da arıza bulunmaksızın, sipariş ettiği şekilde eksiksiz ve tüm belgeleri ile birlikte eksiksiz olarak kontrol ederek teslim almış kabul edilir.

Sözleşme konusu ürün, ALICI' dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI ürün bedelini iade etmekle yükümlü değildir. Durum kargo şirketince tutanakla tespit edilerek ürün şirkete iade edilir. ALICI SATICI’YA başvurarak yeni bir teslimat adresi bildirdiğinde teslimat masrafları ALICI’ ya ait olmak üzere ürün bildirilen adrese gönderilir. Bu durumlarda gecikmenin ALICI’ dan kaynaklandığı peşinen kabul edildiğinden SATICI’ nın sorumluluğu söz konusu olmaz.

Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda ALICI tarafından teyit edilmesi ve bedelinin ALICI' nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

Ürün fiyatının teknik olarak yanlış yazılması sonucunda yapılacak maddi hatalarda SATICI sözleşmeyi feshetme ve siparişi iptal etme hakkına sahiptir, bu durumdan doğabilecek zararlardan satıcı sorumlu tutulamaz.

Ürünün tesliminden sonra ALICI' ya ait kredi kartının ALICI' nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun  ürün bedelini SATICI' ya ödememesi halinde, ALICI teslim giderleri kendisine ait olmak kaydıyla ürünü 3 iş günü içinde  SATICI’ ya göndermekle yükümlüdür.

Garanti belgesi ile satılan ürünlerde arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI' ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

Sisteme girilen teslimat adresi, fatura adresi, teslim edilecek kişi vs. bilgiler sanal mağaza yetkilileri tarafından incelendiğinde, gerçekdışı olduğu şüphesi uyanması halinde satıcı siparişi göndermekten imtina edebilir, bu gibi durumlarda satıcı sipariş bedelini tahsil etmeyecektir. Siparişin teslim edilmemiş olması alışveriş sırasında üyelik bilgileri kullanılan, kredi kartı bilgileri verilen, alıcı yahut teslim edilecek kişi olarak bildirilen kişilere her hangi bir talep hakkı vermediği gibi, satıcının sorumluluğunu doğurmaz.

6.SİPARİŞ İPTAL, CAYMA HAKKI/ İADE İŞLEMLERİ

Faturası kesilmemiş ve kargoya teslim edilmemiş olan bir siparişi iptal etmek için; kullanıcı adınız ile http:// www.eurowinch.com.tr ‘ giriş yaparak, (sipariş tarihinden itibaren 3 gün içinde) kullanıcı menüsü altındaki SİPARİŞ İPTAL bölümünden iptal etmek istediğiniz siparişi iptal edebilirsiniz. Kredi kartı ile ödemesi yapılmış siparişlerin iptali durumunda sipariş bedeli ödeme yapılan kredi kartına 1 ila 10 iş günü içinde iade edilir. Banka HAVALE/EFT yöntemi ile sipariş edilen ve ödemesi tarafımıza ulaşmış olan siparişlerin iptal edilmesi durumunda, sipariş bedeli alıcının belirtmiş olduğu banka hesabına 7 iş günü içinde iade edilir.

Faturası kesilmiş ve kargoya teslim edilmiş olan siparişlerin iptali için Cayma hakkı / İade kuralları geçerlidir.

ALICI, söz konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ nın sitede bildirilen adresine şahsen, yahut bildirilen telefon numarasına yahut e-mail veya fax yolu ile başvurması ürünün kullanılmamış olması ve ürünün cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması şarttır. Cayma hakkı kullanılabilecek ürünlerde de ürünün iade alınabilmesi için ürünün ambalajının muhteviyatının zarar görmemiş olması ve tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş olması aranır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI' ya teslim edilen ürüne ilişkin fatura aslının, kargo paketi üzerinde bulunan 2. nüshasının ve kargo teslim fişinin iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasına (Gelen ürün öncelikle iade bölümü tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine ve/veya tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ve ürün iadesinde bir problem yok ise iade işlemi başlatılır.) Müteakip ürün firmaya gelip incelendikten ve onaylandıktan sonra takip eden 7 gün içinde SATICI ürün bedelini ALICI’ nın kredi kartına yahut ödemenin yapıldığı banka hesabına ödenmesi için talimat verir. Bedel iadesi için bankaya talimat verildikten sonra bankadan kaynaklanan gecikmeler SATICI’ nın sorumluluğunu doğurmaz. Bedel iadesi sırasında KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iadesi fatura aslının alıcıda kalan tüm suretleri ile birlikte iadesi halinde mümkün olacaktır. Ayıplı mallar hariç; ürün satıcıya kargo ile ödemeli olarak gönderildiyse kargo ücreti iade edilecek tutardan düşülür.

385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEB LİĞİ UYARINCA;

  • EĞER VERGİ MÜKELLEFİ DEĞİLSENİZ, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturanın alt kısmına adres bilgisi, stok kodu, açıklama, adet, birim fiyat ve tutarını elle yazılması ve imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.
  • İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE ORJİNAL FATURANIZ İLE GÖNDERİNİZ.
  • İADE ETMEK İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNÜN FATURASI KURUMSAL İSE, GERİ İADE EDERKEN KURUMUN DÜZENLEMIŞ OLDUĞU İADE FATURASI İLE BİRLİKTE GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR. İADE FATURASI, KARGO PAYI DAHİL EDİLMEDEN ( ÜRÜN BİRİM FİYATI + KDV ŞEKLİNDE ) KESİLMELİDİR. FATURASI KURUMLAR ADINA DÜZENLENEN SİPARİŞ İADELERI İADE FATURASI KESİLMEDİĞİ TAKDİRDE TAMAMLANAMAYACAKTIR.

GENEL İADE ŞARTLARI AŞAĞIDAKİ GİBİDİR;

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti satıcı tarafından karşılanır. Bu durumda ürünü MNG KARGO veya YURTİÇİ KARGO ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti alıcıya aittir.

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz.(Firmamızın Teknik birimine danışabilirsiniz)Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.

7- CAYMA İADE HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler; ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık kişisel koruyucu donanım eldiven vs. ), tek kullanımlık ürünler, ambalajı açılmış boya ve benzeri ürünler, metre veya kilo ile satılan ürünler , hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler, her türlü yazılım ve programlar, harita ve sarf malzemeleri, giyim, orijinal kutu içinde satıldığı halde kutusu açılmış ya da zarar görmüş bağlantı cıvataları ve somunlarının montajı yapılmış ve çizilmiş ürünlerde de iade hakkı ve cayma hakkı kullanılamaz. Vinçler için çalıştırılması kontaktör ve üst kumanda kutusu bağlanmış olan ürünlerde iade hakkı kullanılamaz.

Ayrıca, tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz.

8- ARIZA ve GARANTİ

Ürün teslimatı sırasında ALICI yahut ürünü teslim alacağı sözleşmede bildirilen kişi 5. maddede düzenlendiği şekilde ürünü kontrol etmek ve taşımadan kaynaklanan bir arıza varsa tutanağa geçirmek ve teslimatı kabul etmemekle yükümlüdür. Teslimat kabul edildikten sonra taşımadan kaynaklanan arızalar ile ilgili SATICI ’ya başvurmak mümkün değildir.

Teslim alınan ürünlerin herhangi bir sebeple arızalanması durumunda ALICI yetkili servise başvurmalıdır. Garanti Belgesi ile satılan ürünler garanti süresi içinde (iki yıl) yetkili servisler tarafından ücretsiz olarak tamir edilir. Yetkili servis bulunmaması halinde sitemizde tamirat ve iade ile ilgili formu doldurarak Satıcıdan her bir ürün ile ilgili garanti ve iade şartları ile ilgili bilgi alınabilir. Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmektedir. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz. Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir. Garanti belgesi ile satılan ürünlerde garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve her bir ürünün garanti belgesinde garanti süresi ve hangi şartlara tabi olduğu belirtilmiştir. Tamir veya değişim işlemleri imalatçı / ithalatçı firma veya yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası varsa garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden kullanım kılavuzu ya da firmamızdan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında ürününüzün tamirini veya değişim sürecini başlatabilirsiniz.

9-TEMERRÜD

ALICI, ürün bedelini ödemekte yahut gönderilen ürünü teslim almakta temerrüde düşer ise, SATICI’ nın işbu sözleşme nedeniyle uğradığı tüm zararı herhangi bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın faizi bile birlikte ödemeyi kabul eder.

10- YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Bursa Tüketici Hakem Heyetleri (tüketiciler açısından) ile Bursa Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

11- SÖZLEŞMENİN BÜTÜNLÜĞÜ

İşbu on bir maddeden ibaret sözleşme maddeleri başlıkları ve içeriğindeki tüm açıklamalar ile bir bütün niteliğinde olduğu gibi, herhangi bir bölümün hukuka aykırılığı yahut geçersizliği tespit edilse dahi, diğer bölümlerin bağlayıcı ve geçerli olduğu kabul edilmiştir.

Sözleşmenin Düzenlendiği Tarih: Siparişin verildiği tarihtir.

 

 

 

 

 

Taksitle Satış
Madde 6/A- (Ek: 6/3/2003-4822/8 Md.)
Taksitle satış, satım bedelinin en az iki taksitle ödendiği ve malın veya hizmetin sözleşmenin düzenlendiği anda teslim veya ifa edildiği satım türüdür. 

Taksitle satış sözleşmesinin yazılı şekilde yapılması zorunludur. Sözleşmede bulunması gereken asgari koşullar aşağıda gösterilmiştir: 
a) Tüketicinin ve satıcı veya sağlayıcının isim, unvan, açık adresleri ve varsa erişim bilgileri, 
b) Malın veya hizmetin Türk Lirası olarak vergiler dâhil peşin satış fiyatı,
c) Vadeye göre faiz ile birlikte ödenecek Türk Lirası olarak toplam satış fiyatı,
d) Faiz miktarı, faizin hesaplandığı yıllık oran ve sözleşmede belirlenen faiz oranının yüzde otuz fazlasını geçmemek üzere gecikme faizi oranı,
e) Peşinat tutarı,
f) Ödeme planı,
g) Borçlunun temerrüde düşmesinin hukuki sonuçları.

Satıcı veya sağlayıcı, bu bilgilerin sözleşmede yer almasını sağlamak ve taraflar arasında akdedilen sözleşmenin bir nüshasını tüketiciye vermekle yükümlüdür. Sözleşmeden ayrı olarak kıymetli evrak niteliğinde senet düzenlenecekse, bu senet, her bir taksit ödemesi için ayrı ayrı olacak şekilde ve sadece nama yazılı olarak düzenlenir. Aksi takdirde, kambiyo senedi geçersizdir.

Taksitle satışlarda; tüketici, borçlandığı toplam miktarı önceden ödeme hakkına sahiptir. Tüketici aynı zamanda, bir taksit miktarından az olmamak şartıyla bir veya birden fazla taksit ödemesinde bulunabilir. Her iki durumda da satıcı, ödenen miktara göre gerekli faiz indirimini yapmakla yükümlüdür.

Satıcı veya sağlayıcı, taksitlerden birinin veya birkaçının ödenmemesi halinde kalan borcun tümünün ifasını talep etme hakkını saklı tutmuşsa, bu hak; ancak satıcının veya sağlayıcının bütün edimlerini ifa etmiş olması durumunda ve tüketicinin birbirini izleyen en az iki taksiti ödemede temerrüde düşmesi ve ödenmeyen taksit toplamının satış bedelinin en az onda biri olması halinde kullanılabilir. Ancak satıcının veya sağlayıcının bu hakkını kullanabilmesi için en az bir hafta süre vererek muacceliyet uyarısında bulunması gerekir. 

Sözleşme şartları tüketici aleyhine hiçbir şekilde değiştirilemez.

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için çerez politikamızı ve kişisel verilerin korunması hakkında açıklama metnini inceleyebilirsiniz. Kabul ediyorum.